Bortamatch på G!


God morgon!
Gårdagens spel satt precis som planerat och Djurgården vann hemma med 3-2. Jag själv sitter i bussen påväg mot Karlstad för bortamatch mot Skåre. Det kommer att bli en tung hemresa om vi inte fixar 3 poäng men det tror jag inte skall vara några problem.

Dagens bästa spel:

Manchester City-Aston Villa 1 (1,32) Fotboll, Premier League
City är ett fantastiskt starkt hemalag och man har 3-0-0 i matchstatistik, man har inte ens släppt in ett mål ännu, 9-0. Aston Villa är inte heller speciellt bortastarka, 3 raka kryss säger det mesta. Etta.

Tyresö Trollbäcken-Pixbo 2 (1,85) Innebandy, Superligan
Tyresö är nykomlingar som jag ofta påpekat, men man har en galen form där man senast slog seriens hemmastarkaste lag Dalen och innan det slog man fjolårs finalisterna Warberg. Men nu tar det stopp, Pixbo är ett betydligt bättre lag och 1,85 är ett riktigt bra odds som man inte får missa.

Mallorca-Valencia 2 (2,10) Fotboll, La Liga
Mallorca är i vanliga fall ett starkt hemmalag där man nästan alltid plockar poäng, men nu har man redan förlorat en match av 3 hemma och Valencia som är i kalasform tror jag bara vinner, Soldado öser in mål.

Ha en underbar lördag!

Kämpa...

Micke Andersson










Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha nära skjuter ingen hare, satsa på 1,30 matcherna ist :)

2011-10-15 @ 22:05:08
Postat av: micke

vadå nära skjuter ingen hare? satt ju city stensäkert likaså pixbo? bara valencia som fick kryss efter att man släppte in mål i 92 minuten......

2011-10-16 @ 12:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0