En säker dubbel


Det är återigen en dålig dag med spel och jag har även väldigt ont om tid.


Gårdagens spel var 50 procentigt och det är väl okej. Helsingfors vann enkelt precis som jag sade men Jönköping klarade tyvärr inte av att vinna men Öster hade som sagt en väldigt bra form och är ett bättre lag så det var ju ingen skräll direkt, hemmaplan hade dom också dessutom.

Halmstad-Olofström 2 (1,47) Ishockey, Div 1
Toppen mot botten. Olofström slog lätt Nybro senast, samma Nybro som krossade Halmstad matchen innan och jag kan inte se att Halmstad ska kunna rubba Olofström. Jag spelar Olofström till 1,47.

Kalix-Teg 2 (1,70) Ishockey, Div 1
Jag tycker att Teg är mycket bättre än Kalix och jag tror att bortalaget vinner ganska lätt här.

Avslutningsvis vill jag bara säga att jag tycker att det är hemskt det där som hände den 24-åriga väktaren som blev brutalt ihjäslagen. Det är ju hemskt att det ska behöva ske ett dödsfall för att man ska få upp ögonen för det. Hur skall en 1.59cm lång väktare utan kurs i självförsvar kunna leda ut en helt galen vuxen man utan hämningar helt själv??????  Sänder en tanke till denna tjej.

Kämpa....

Micke Andersson




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0