Gästbloggare i helgen?


God eftermiddag!
Hammarby förlorade som jag anade borta mot Värnamo igår och nu är vinst mot Jönköping ett måste. Även om Hammarby vinner där så blir det svårt eftersom de har sämre målskillnad än Jönköping och sen har Jönköping Sundsvall i sista matchen och då kan de redan vara klara för Allsvenskan. Medans Hammarby har Ängelholm som förmodligen fightas om en direktplats till Allsvenskan. Så nästan allting talar för att Hammarby får kvala för att hålla sig kvar i Superettan. Tänk att spela div 1 fotboll på den nybyggda Stockholmsarenan vid Globen som tar 30.000 åskådare, vilket skämt.

Imorgon ryktas det om att en expert skall in och gästblogga här. Jag har bortamatch i Karlstad och vi åker väl ca 06.00 senast så då passar det perfekt eftersom det finns inte en chans att jag kan skriva om det inte finns trådlöst internet på bussen då..

Dagens bästa spel:

Djurgården-Endre 1 (1,40) Innebandy, Elitserien, Damer
Djurgården har bästa laget i landet och kommer förmodligen vinna SM-guld i vår. Endre tar sina flesta poäng hemma på Gotland och jag tror att Djurgården vinner klart här, säker etta.

Ha en mycket bra dag

Micke Andersson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0