Hemskt dålig speldag...


Godkväll!
Mina spel satt till 80% igår och det var bara Hannover till 1,95 som inte lyckades vinna hemma mot Mainz, därmed åkte man på säsongens första förlust på hemmaplan, tråkigt. Idag är det en jäkla skitdag så idag finns det inte mycket att hurra för tyvärr.

Olofström 1,40 vann enkelt hemma precis som jag sade, 9-3 och Przepiorka fortsätter att ösa in poäng och gjorde 4 assist igår. IKSU vann Umeåderbyt också, men det var tight och det slutade med uddamålsseger, 3-2. IKSU startade däremot i ett rasande tempo och ledde med 3-0 första kvarten.

Manchester City 1,37 gjorde vad man skulle och körde över Wolves med 5-2, inget snack om saken. Levantes segertåg bara fortsätter men det var med nöd och näppe. 90+3 kom 3-2 målet vilket innebar seger, det är riktigt häftigt tycker jag, Cristiano Ronaldo tjänar tex 1 ½ gånger så mycket som HELA Levantes lag är värt, sinnessjukt.

Jag spelade IKSU 1,75, Levante 1,73 och borde tagit City 1,37 men ville som vanligt höja oddset och tog Hannover 1,95 och rök på den, okyligt av mig och spelkassan förminskade.

Dagens bästa spel:

Palermo-Lecce 1 (1,45) Fotboll, Serie A
Hemmalaget är kanske Serie A:s bästa lag på hemmaplan och man vinner nästan allt på ön Sicilien. Hittills är man 100% och har 9 poäng på tre matcher. Lecce som tappade 3-0 i helgen mot Milan är ett av ligans absolut sämsta lag och ikväll tar man inga poäng. Sund etta.

Jag står dock över spelandet idag och laddar upp inför morgondagen istället då resterande lag i bandyelitserien har premiär, yäää!

Kämpa

Micke Andersson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0