Klent med spel


Idag fanns det inte mycket bra att spela på, men jag hittade ändå två stycken matcher som jag tänker lägga en slant på.


Öster-Jönköping S 2 (3,40) Fotboll, Superettan
Öster har ruskigt bra form men har stora problem inför dagens match då viktiga duon Borg och Söderberg är avstängda, det är stora avbräck för Öster. Sedan är även Karlsson avstängd och Blomqvist-Zampi tveksam pga sjukdom. Lägg därtill att Öster är på säker mark i serien medans Jönköping har allt att spela för i kampen om att undvika ett hemskt kval. Jag tycker 3,40 på Jönköping är ett kanonspel!

SSV Helsinki-Mlada Boleslava 1 (1,25) Innebandy, Champions cup
Här är SSV helt överlägsna och jag tror att de vinner stort, mycket säker etta till 1,25.

Ha en underbar dag.

Kämpa....

Micke Andersson




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0