Rejäl förbättring!


Sådär ja, då var söndagens spel avklarat och det gick riktigt bra måste jag säga. Men till en början så måste jag be om ursäkt. Damallsvenskan avgörs inte i nästa omgång, utan det återstår 2 omgångar och det är Tyresö, Malmö och Göteborg som slåss om guldet.

Tottenham vann hemma med 2-1 till fina 2.20 efter ett svagt ingripande av Szczesny i Arsenalmålet, men det tackar vi för. Boden hade inte några som helst problem med att slå Hammarby precis som väntat. HTTF:s sjukt svaga bortaspel fortsätter och har nu 1-34 i målskillnad. Förutom dessa två så satt också Dalen 1.55, Chelsea 1.50 och LdB Malmö 1.20.

Nu siktar jag in mig på kvällens toppmatch i Serie-A där mitt AC Milan spelar borta mot Juventus och jag hoppas att Zlatan är pigg och gör en stormatch som vi alla förväntar oss.

5 av 7 spel är verkligen steg i rätt riktning och jag är mest nöjd med att jag vågade reka Tottenham som jag hade en bra känsla för.

Nu återstår det att se när nästa inlägg dyker upp, kanske kan jag hitta några fina matcher imorgon då jag har en sen hockeyträning vilket betyder att jag har lite tid till att klura.


Ha en fortsatt trevlig söndagskväll allesammans och ni som inte redan sitter där framför tvn med TV4 Sport på och hejar på Zlatan, borde göra det. Enligt mig finns det inget bättre sätt än att sitta klistrad framför tvn och njuta av underbar fotboll på söndagskvällarna. Glöm heller inte fotbollskanalen Europa som börjar strax därefter, 23.00-00.00




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0