Välkommen till Mickes experttips!



Godkväll!

Det var en härlig fotbollskväll igår där Zlatan visade prov på väldigt god form i hans första match efter skadan när Milan vann sin första hemmamatch i Champions League med 2-0 mot Viktoria Plzen.


Detta är mitt första inlägg och jag ska fatta mig kort. Denna blogg är främst skapad för mitt eget intresse, men även för er som är intresserade av "tippning" (spela på oddset). Framförallt lången, kan även bli stryktipset, europatipset ibland.


Jag kommer inte att producera inlägg dagligen, utan jag har som mål att skriva på helgerna eftersom det oftast är fullspäckat med roliga och intressanta matcher då. Inom fotbollen så har våra europeiska storligor matchdagar på lördagar och söndagar.
Men när jag har tid så kommer jag självklart att skriva någon gång under veckan också. Den dagen då jag anser att det är bäst chans att vinna!



KOM IHÅG, ni ryggar alltid på egen risk.

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0