Div 1 Playoff, Ishockey


Godmorgon!
Gårdagen blev riktigt bra och 3 av 4 spel satt där jag faktiskt inte ens spelade på Bayern München, utan jag körde trippeln St Etienne, Lille och Köping och den satt mycket bra! Tycker inte Champions League fotboll är så roligt att spela på eftersom det är så svårt, vilket flyt jag hade.

St Etienne 1,85 vann snyggt med fina 4-2 hemma mot Lorient som hade hela 9 spelare borta. Lille vann ed 1-0 till 1,72 och Köping vann mot urkassa Finspång med 6-4 till 1,65.

Idag är det playoff i Div 1 hockeyn och det ska bli väldigt spännande även om laget från Allettan är ganska så mycket bättre än de från serien under och jag tror bara att det är Huddinge som har chans att slå ut ett Allettan lag, de möter Hudiksvall.

Dagens bästa spel från Svenska Spel

Enköping-Åkers 2 (1,70) Ishockey, Playoff 1
Enköping har ett väldigt bra lag på papperet och det var ett skämt att man inte kom topp-4 i div 1 C. Åkers är ett bra lag och man har förstärkt med talangen Viktor Hertzberg, som faktiskt var med i Örebro J20 mot oss i seriefinalen. Vi förlorade med 10-7 och utan honom så hade vi vunnit enkelt och då hade vi förmodligen vunnit serien men nu kommer vi 3:a istället.... Lite fult gjort tycker jag med tanke på att han var överårig.

Nybro-Olofström 2 (1,60) Ishockey, Playoff 1
Nybro har haft kaos i år och spelare har lämnat osv. Nu vann man serien under Allettan ganska lätt men Olofström blir för tunga att möta och de vinner med 2-0 i matcher.

Tranås-Kallinge/Ronneby 2 (1,42) Ishockey, Playoff 1
Tranås har ingen chans, tvåan sitter.

At.Bilbao-Lokomotiv Moskva 1 (1,35) Fotboll, Europa League, 1/16
Bilbao förlorade mötet i Ryssland med 2-1 och det är till att vinna nu för att ta sig vidare. Hemma i Spanien är Bilbao riktiga starka och har stått upp bra mot lag som Real Madrid och Barcelona och Mosvka borde bli en liten tårtbit för spanjorerna. Fast det blir nog tuffare än så men man vinner.

Standard Liege-Wisla Krakow 1 (1,50) Fotboll, Europa League, 1/16
Första mötet i Polen slutade 1-1 och jag tror att Standard är bättre än Krakow och hemma i Belgien blir man tuffare och där bör man vinna och avancera sig vidare till åttondel.

Ha en mycket bra dag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

3/5 smekte du in idag. Spelar du matcherna som singlar? Hur mycket satsar du? Hur mycket plussar du?

2012-02-23 @ 22:36:58
Postat av: Micke

aa idag gick det lite tung... idag spelade jag ingenting! ska börja spela snart :) har lite bekymmer för tillfället men det löser sig snart :) jag brukar spela mellan 300-1000kr oftast.

2012-02-23 @ 23:43:15
URL: http://spelaettkrysstva.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bekymmer? Hur menar du då?

2012-02-24 @ 07:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0