Förändring i mitt bloggande!


God kväll mina läsare!
Till att börja med så måste jag säga att det har varit underbart att få så mycket cred/kritik av er när man har gjort bra och dåliga saker, men förmodligen kommer det att bli betydligt mindre nu, eftersom att jag BARA kommer att blogga på helger numera :(:(:(:(:(:( hemskt ledsen över det......... :'(

Jag hinner verkligen inte att blogga på dagarna eftersom jag åker och gymmar direkt när jag kommer hem och det blir vid kl 17.00 och sedan är jag inte hemma tidigare än 18.30, minst. Så därför måste jag att göra såhär :( MEN, så fort jag blir sjuk eller får tid eller vad som helst så kommer jag att blogga direkt igen, det lovar jag!!!!

Vi hörs på lördag alla underbara människor, då ska vi vinna pengar :D

Ha en fantastisk vecka fram tills dess och lycka till !!!!! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det tar väll 10-15 min att lägga ett inlägg. tipsa bara några matcher snabbt!!

hur ska jag klara mig utan dina tips???? :O. du behöver inte göra en bok!

2012-02-28 @ 23:22:48
Postat av: Anonym

Uppskattar din tips, har varit intressant läsning och till mycket hjälp. Men förstår om du inte hinner med, får se framemot helgernas speltips då då :D

2012-02-29 @ 00:03:27
Postat av: Wulf

Hej Micke :-D



TACK för en väldigt bra spelblogg. Du kan din bandy ;-) . Ibland är det svårt att få tiden att räcka till. Lycka till med allt. Mvh J.H.Wulf

2012-02-29 @ 06:51:16
Postat av: skarphagen

Tråkigt, tycker att dina tips är i betydligt bättre än ex Matte forslund som går mer på chans. Men får väll tippa mindre o satsa mer på helgerna:=)

2012-02-29 @ 11:21:19
Postat av: Anonym

Håller med skarphagen du är betydligt bättre tippare än Matte Forslund. Men du kan väl tipsa på tisdagar och onsdagar där spelutbudet är större än dagar som spelutbudet är dåligt som måndagar,torsdagar och fredagar? :)

2012-02-29 @ 15:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0