Ikväll hejar vi fram Skutskär!!!!


Hallå där!
Sitter och läser och kollar på filmer om hur man bokar matcher på betfair och vinner insättningsbonusen från bookmakern (den andra spelsidan, ex bet365). Det är svårt och lurigt men jag börjar lära mig och kan det nog nu. Måste dock få upp en större budget innan jag börjar och jag kommer då att vinna minst 13.625kr.

Ni kan läsa själva här och föröska lära er: http://nhl-kungen.se/wp/?p=180#comment-759 och sen så har ni filmer och visningar här
: http://www.thebossbuster.com/freemembersarea/freemoney/stepbystep.

Spelen igår blev 2 av 4 och City 1,70 förlorade överraskande borta mot Everton med 1-0 men det var lite snöpligt för City skulle haft en solklar straff pga hands. United vann samtidigt hemma mot Stoke med 2-0 och har nu övertagit serieledningen!!!!! Mycket tråkigt tycker jag...... Hull 1,50 orkade tydligen inte heller och fick bara 0-0 hemma mot Doncaster.

Blackpool 1,57 vann åtminstone hemma mot seriens sämsta bortalag Coventry och Sverige hade verkligen inga som helst problem med att slå Kazakstan, det slutade 9-1.

Idag ska jag gå på bandy, det är Skutskär som möter UNIK och Skutskär MÅSTE nästan vinna ikväll annars kanske det är kört, de ligger nämligen näst sist på 11 poäng men riskerar 2 poängs avdrag pga felaktig användning av spelare som de lånat från SAIK. Ruskigt klumpigt och dåligt gjort om det nu blir så..... Det blir min första bandymatch för säsongen och det ska bli grymt kul att kika!

Dagens bästa lir från Svenska Spel

Bofors-Troja 1 (1,50) Ishockey, Allsvenskan
Bofors har bara förlorat 3 av 21 hemmamatcher och den kom i den senaste hemmamatchen mot Rögle där man blev förnedrade och överkörda, Rögle vann med 6-1. Lita på revansch ikväll.

Vita Hästen-Olofström 1 (1,40) Ishockey, Allettan södra
Hästen fick sin första torsk senast nere i Karlskrona där det blev 2-1 till hemmalaget. Hästen är oslagbara på hemmaplan och Olofström kommer inte att ha en chans.

H43-Skövde 2 (1,50) Handboll, Elitserien
Så himla glad över att H43 fick behålla sin plats i Elitserien, det blev klart igår efter att laget har fått in 700.000kr och behöver därför inte degradera sig till Allsvenskan! Dock så ser det tufft ut tabellmässigt och Skövde slåss för slutspelsplatsen och man är det bättre laget.

Skutskär-UNIK 1 (1,65) Bandy, Allsvenskan
Livsviktig match och Skutskär är bättre än vad tabellen visar, inget snack om saken. UNIK är inget bra lag och har 3 raka vinster och Skutskär är starka på hemmaplan och jag tror att man krossar UNIK ikväll.

Falun-Rönnby 2 (2,00) Innebandy, Elitserien damer
Oj vilket guldodds! Rönnby ligger 2:a i serien efter KAIS Mora och de är ungefär lika bra men Falun är ganska långt efter och därför är 2 gånger pengarna på guldfavoriten Rönnby riktigt riktigt bra!

Lazio-Milan 2 (2,17) Fotboll, Serie-A
Lagen möttes i cupen förra veckan och då vann Milan enkelt med 3-1 där Zlatan gjorde mål på friläge i slutet. Lazio krigar för att hänga med i toppen men nu blir man ganska så avhängda vid förlust och det är precis vad som kommer att hända.

Valencia-Barcelona 2 (1,55) Fotboll, Spanien-Cup
Jag som håller på Valencia och hemma på Mestalla är man riktigt bra men jag tror inte att det räcker mot Barcelona tyvärr. Max kryss men Barcelona vinner nog gärna ikväll.

Ha en bra dag och ikväll 19.00 så håller alla tummarna för Skutskärs bandy! Hoppas att få se mycket av det på bilden här under ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0