Motala vinner lätt!!


Godmorgon!
Jag ska iväg på match nu så jag måstte fatta mig otroligt kort!

Gårdagens spel satt sådär och Dortmund 1,50 vannn enkelt med 2-0 och Gais körde över Tillberga brutalt med 9-0 till 1.35. Det var bara Västerås 1.52 som inte vann.

Dagens bästa spel från Svenska Spel

Tranås-Motala 2 (1,40) Bandy, Allsvenskan
Oj vilken klasskillnad! Motala har vunnit 14 och spelat 1 oavgjord, jag tror inte att Tranås kan störa, inte ens lite.

Hamburg-B München 2 (1,50) Fotboll, Bundesliga
Ledande München måste vinna idag annars kan man tappa ledningen. Hamburg ryckte upp sig senast och vann med 2-1 mot Hertha Berlin men matchen innan det förlorade man med 5-1 mot Dortmund.

Montepellier-Brest 1 (1,53) Fotboll, Ligue 1
Tvåan Montepellier har 8-1-1 på hemmaplan och Brest har 0-6-4 på bortaplan, de har inte ens vunnit där ännu. Sannolikheten att man tar sin första bortaseger mot seriens bästa hemmalag är inte stor.

Getafe-Real Madrid 2 (1,30) Fotboll, La Liga
Tvåan sitter, det räcker så.

Elfenbenskusten-Ekvatorialguinea 1 (1,30) Fotboll, Afrikanska mästerskapen
Här tror jag Elfenbens. är för bra och bara vinner. Det är kvartsfinal och Elfenbens. har inte ens släppt in ett mål i turneringen ännu.

Ha en underbar dag och glöm inte Tips-SM!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0