Sista lediga veckan!


Godmorgon!
Spelen igår blev riktigt bra och det var ungefär som jag hade tänkt mig, Piteå och Montepellier såg jag bara som plus om de vann för jag trodde egentligen inte rikitgt på dom och visst hade jag rätt.

Det var alltså Pietå 2,00 som förlorade och därmed är säsongen slut för dom, tror jag? det känns tidigt men jag har ingen aning om vad som kommer att hända för dom nu isåfall när man kom 5:a och det är bara topp 4 som går vidare till playoff? ska titta upp det där senare. Montepellier kryssade och gick därmed förlorad som spel och de hade hela 4,25 i odds men det blev 2-2 i Paris som var RIKTIGT starkt gjort! Jag tror att Montepellier vinner ligan vilket jag även hoppas!

Mina fina vinster igår var Milan 1,48 som var ett galet bra odds eftersom Milan är i sin bästa form någonsin, typ. Sedan var det Schalke 1,55 som vann enkelt med 4-0 mot Wolfsburg som nu har 9-31 i målskillnad på bortaplan. Dalen 1,70 vann med 6-2 och Tyresö 2,20 vann med 4-3. Fantastiskt fina spel och jag är mycket glad idag :)

Milan leder nu serien med en poäng mer än Juventus som har en match mindre spelad och på lördag blir det en ren seriefinal mellan dom som blir Europas häftigaste match!!!! Forza Milaaaaaan!

Men ojojoj vad dåligt John Guidetti mår idag, vilken jäkla grej! Hela gårdagskvällen präglades av en enda sak och det var Guidettis utvisning. Till en början såg han ut att bli matchhjälte då han klev fram på straffpunkten och dunkade in 1-0 och arenan går i extas och likaså John, han sliter nämligen av sig tröjan och kastar den men han glömde bort att han redan hade ett gult kort och självklart så får han ett till gult när han drar av sig tröjan? Men det tänkte inte han på för han var så förbannat glad och Guidetti blev därmed utvisad och Waalwijk kunde senare göra 1-1 och nu är John avstängd i nästa match mot topplaget PSV som leder serien. Snacka om hjärnsläpp, fy tusan vad tråkigt det var..... Men man lär sig av sina misstag, så är det.



Dagens bästa spel från Svenska Spel

Helsingborg-Storvreta 2 (2,05) Innebandy, Superligan
Helsingborg är tuffa att möta på bortaplan där de bara har förlorat 1 match av 10 men denna sänds i TV4 sport och då är det TV-golvet som gäller vilket är ett stort minus för hemmalaget. Storvreta har 7 raka segrar och kommer inte att förlora nånting mer innan serien är slut. Storvreta är mycket bättre och vinner stabilt.

Vítoria Guimares-Benfica 2 (1,50) Fotboll, Potugisiska ligan
Benfica leder serien med 2 poäng trots att man har spelat en match mindre än Porto så här har man ett kanonläge att utöka försprånget och det passar perfekt att möta ett omotiverat Guimares då som ligger 6:a men har hela 9 poäng upp till 5:e platsen. Jag tror att Benfica vinner ganska komfortabelt.

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Hasan

ja jag tyker du sär utt som Guidetti

2012-02-20 @ 13:33:45
Postat av: Anonym

Hahaha hasan! Du har nog inte alla flingor i paketet...

2012-02-20 @ 14:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0