Spelledig dag!


Godmorgon!
John Guidetti gjorde hattrick igår för tredje gången i rad på hemmaplan och han är verkligen helt given i den svenska EM-truppen här i sommar, det finns inte en chans att Hamrén blundar för detta. Guidetti leder hela ligans poängliga med 17 mål och 5 assist på 15 matcher, helt makalöst bra.

 

Gårdagen blev inte speciellt bra och jag satt bara 2 spel och missade 4. Det var mycket skrällar framförallt Sävehof som lyckades vinna hemma mot Zagreb och sedan så blev det kryss mellan Zambia-Elfenbenskusten där Didier Drogba missade en straff i 70:e minuten då han sköt över....... Sedan så kryssade PSG mot Nice, 0-0 och Broberg lyckades vinna nere i Göteborg mot Kungälv, det var otroligt starkt gjort.

Matcherna som vann var Valencia 1,35 som krossade Sporting med hela 4-0 och Manchester City 1,60 vann med 1-0 mot Aston Villa och därmed ledar men serien nu igen före United med 2 poäng.

Skutskär vann sin sjukt viktiga bandymatch igår hemma mot Finspång med 8-0 och Skutskär är grymt bra om man bara vill och har ett lag för att ligga i mitten av serien, nu klättrade man dock upp 2 placeringar, riktigt skönt!

Idag tar jag en vilodag för det är helt bedrövliga spel enligt mig så därför kommer jag inte med en enda rek idag. Fast jag hittade en nu ändå, jag kom på att Rasmus Enström som är Faluns överlägset bästa spelare är skadad.

Storvreta-Falun 1, hcp 0-1 (1,90) Innebandy, Superligan
Storvreta är Sveriges bästa lag inget snack om saken och hemma i fyrishov så är man obesegrade efter 10 matcher varav 9 är vinster och en oavgjord. Falun saknar sin bäste spelare Rasmus Enström som många tycker är världens bäste spelare just nu och han leder även poängligan här i serien. Utan honom så tror jag inte Falun har speciellt mycket att komma med. Det är han och Alexander Galante Carlström som har burit laget på sina axlar under hela säsongen och dom är helt fruktansvärt effektiva tillsammans. OBS. Vill man inte spela handicap så sätt ettan till 1,55 då!

Ha en bra dag!!


Kommentarer
Postat av: Roni Mezo

Falun skrällar

2012-02-13 @ 20:14:49
Postat av: Micke

nej det gör dom inte, inte utan enström :)

2012-02-13 @ 23:14:55
URL: http://spelaettkrysstva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0