Sviten håller i sig!


God morgon!
Igår så fortsatte min fina svit och jag hoppas att den håller i sig länge till. 11 av 11 möjliga spel på två dagar så det är bara att kämpa vidare och hålla tummarna.

Det bästa spelet igår var Kungälv till 1,75 som vann enkelt med 5-3 uppe i Kalix och det tycker jag var ett väldigt generöst odds men förmodligen så gick man väl på Kungälvs knackiga bortaspel..? Den var bombsäker för mig iaf! H43 1,57 tog sin första seger på väldigt länge när man spöade Caperiotumba med 34-30 igår och det var ruskigt skönt eftersom jag håller på H43. Zoran Roganovic (min favoritspelare) är H43s stora stjärna, han kommer från Montenegro och han blev lagets bäste målskytt på 8 fullträffar. Heid vann med 29-22 till 1,30 i damhandbollen.

Idag har vi 3 kanonmatcher i bandy som är helt OMÖJLIGA att tippa!! Men jag ska göra ett litet försök men bara på skoj, detta skall ni inte ta efter!!

SAIK-Bollnäs - 1 (1,50) - Tippa emot mitt lag Bollnäs är inget jag föredrar, men SAIK har vunnit 10 av 11 matcher hemma. Jag tror på förlust men hoppas på seger, Bollnäs vann med 3-1 sist.

Vänersborg-Edsbyn
- 1 (2,45) -
Fruktansvärt viktig match för de båda och jag tror att Vänersborg som krigar för slutspelsplats vinner det här.

Villa/Lidköping-Västerås - 1 (1,55) - Villa är i äckligt bra form och på hemmaplan är man starka så jag tror att det blir avgörande. Årets svåraste match att tippa typ.

Dagens spel är från Svenska Spel

Jönköping-Pixbo 2 (1,45) Innebandy, Elitserien
Jönköping har förlorat de två senaste matcherna och man har släppt in mest mål i serien, 133 stycken. Pixbo är riktigt bra i år och ligger på en fin 3:e plats där man gärna hamnar, Falun är 8 poäng före så andraplatsen är inget att drömma om. För stor skillnad mellan lagen och Pixbos viktigaste spelare Daniel Calebsson är med igen sedan 3 matcher tillbaka.

Braga-Vitória Setúbal 1 (1,20) Fotboll, Portugisiska ligan
Braga är ett av seriens bästa hemmalag och har vunnit 7 av 8 matcher och ännu inte förlorat, målskillnaden är 20-6. Setúbal ligger sist i serien är fruktansvärt dåliga på bortaplan där man har kryssat 2 matcher och förlorat 7 med en målskillnad på 5-21.

Ha en underbar fredag och glöm inte imorgon!

, var med och tävla här!


Kommentarer
Postat av: Markus

Grattis din svit ser ut att fortlöpa.. :D Redigt klockrent! Tack för tipsen.. :D

2012-02-10 @ 21:30:09
Postat av: Micke

Tack så mycket Markus :D Riktigt roligt att höra!!! Det var så lite så, roligt att det hjälpte! Ångrar mig nu att jag inte rekade bandymatcherna för alla satt ;) Villa vann med 9-8 mot VSK och jag hade även rätt att det var årets svåraste match :D galet!!

2012-02-10 @ 21:41:48
URL: http://spelaettkrysstva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0