Valbo Hockey är Sveriges sämsta förening?


Godmorgon!
Igår så fick jag hem en räkning i brevlådan från min klubb Valbo Hockey på 3.500kr. Innan säsongen så betalade vi samma summa och vi var väl informerade om detta och jag betalade den räkningen medvetet. MEN, igår så kom det hem en TILL sådan räkning, helt utan förvarning och ingen i laget har ens hört talas om att vi skall betala mer pengar? ALDRIG I HELA MITT LIV, att jag betalar 3.500kr till till Valbo, vi får förhelvete inte ens tejp av laget........ Det är så pinsamt så jag fattar inte! Usch, det är äckligt.

Spelen igår blev sådär och Lidköpings AIK 1,30 förlorade hemma mot Blåsut med 2-1 och det är jag grymt förbannad över eftersom de var verkligen piskade till att vinna, nu finns det inte ens en chans att de klarar kval eftersom de är 3 poäng efter Gripen. Fy fan va svagt och dåligt gjort!

Västerås 1,65 vann inte heller utan det gjorde Sirius med 5-4 och de avslutade säsongen snyggt inför publiken hemma på Studenternas IP. Däremot är Västerås klara som 3:a och kan inte komma ikapp SAIK nu när man inte vann.

Lagen som vann blev Gripen 1,20, de vann stort med 9-3 mot Tranås och gör sig redo för kval. SAIK 1,40 vann en tuff kamp nere i Vetlanda med 7-6 och Leeds 1,57 vände 0-2 till 3-2 i 90:e minuten, fy fan va härligt!!!

Dagens bästa spel från Svenska Spel

Cesena-Milan 2 (1,48) Fotboll, Serie-A
Zlatan är fortfarande avstängd men det spelar ingen roll och Milan vinner enkelt idag för att inte tappa mark till ledarna Juventus.

Schalke-Wolfsburg 1 (1,55) Fotboll Bundesliga
Viktig match för hemmalaget som är 4:a med 4 poäng efter Bayern München så vinst här är ett måste för att haka på i toppen. Nog för att man hade en tuff match i Europa League här i veckan mot Viktoria Plzen som slutade 1-1 men Wolfsburg är helt bedrövliga på bortaplan och har vunnit 1 av 10 matcher med en målskillnad på 9-27.

Sirius-Dalen 2 (1,70) Innebandy, Superligan
Sirius ligger sist i serien och deras hemmaspel har varit urkasst. Dalen ligger 6:a med 1 poängs marginal ner till 9:e platsen, det är fruktansvärt jämnt. Viktig match för de båda men Dalen är mycket bättre och vinner.

Umeå-Tyresö 2 (2,10) Innebandy, Superligan
Umeå ligger näst sist och kommer att få kämpa för nedflyttning medans Tyresö är 9:a och jagar slutspel. Vinner Tyresö idag vilket man borde så skickar man ner Warberg och tar över 8:e platsen vilket är lika med slutspel.

Piteå-Asplöven 1 (2,00) Ishockey, Allettan norra
Jag tänkte ta Asplöven först tills jag såg att det var sista matchen i allettan och Piteå MÅSTE vinna för att gå vidare till playoff. Östersund är 4:a med en poäng mer och kommer förmodligen att vinna sin sista match eftersom man är bättre än bottenlagen och topplagen är redan klara, men Piteå måste ändå försöka och det är bara vinst som gäller idag.

Paris SG-Montepellier 2 (4,25) Ligue 1
Seriefinal och där Montepellier har bäst form med 4 raka vinster och 0 insläppta mål. PSG har 4 vinster och 1 oavgjord på de 5 senast och på hemmaplan så har man vunnit 9 av 12. Montepellier är inte alls dåliga och jag tror att de åtminstone har 30-40% chans att vinna ikväll! 4,25 måste testas och värt att nämna är att Montepellier leder med 2 poäng om man vinner!

Ha en underbar söndag och glöm inte kontoret med Ove Sundberg på 4an 20.00 :)



Kommentarer
Postat av: marcus

Ville bara säga att du ger riktigt bra tips! Fortsätt med det du gör, hoppas på nya gryma tips av dig idag :)

2012-02-20 @ 08:01:08
Postat av: Micke

Tack så mycket, roligt att höra :) jag satte dom 4 riktiga spelen iaf, då jag ansåg Piteå och Montepellier som skrällar!! :)

2012-02-20 @ 09:16:09
URL: http://spelaettkrysstva.blogg.se/
Postat av: Marcus

Man måste testa lite skrällar nån gång ;) Själv fick jag in en sjuling till 60 gånger pengarna på satsad hundring. Och såklart till hjälp med några av dina matcher, tack så mycket ;)

2012-02-20 @ 09:58:46
Postat av: Micke

ja absolut, visst är det så Marcus! :) kul att du fick in den, grattis! roligt att vara till hjälp :)

2012-02-21 @ 09:33:16
URL: http://spelaettkrysstva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0