NHL All-Star Game!


God förmiddag!
Spelen igår var riktigt dåliga men det är jag inte förvånad över eftersom de var bara massa skit med FA-Cupen osv....... Ingen bra dag alls!

Mina spel igår var Galatasaray 1,85, Hull 1,65, Alkmaar 1,72 och Schalke 1,85 och det var bara Schalke som vann och de vände 1-0 till 4-1. Som jag sade igår, Schalke har typ den bästa offensiven i bundesliga, tillsammans med Bayern München.

Skutskär förlorade sin bandymatch mot Haparanda igår med 7-6 och man ligger fortfarande näst sist på 11 poäng precis som Köping och Rättvik men de har en match mindre spelade.

Idag är det EM-final i handboll mellan Serbien och Danmark och jag tror att hemmanationen Serbien som aldrig ens varit i en semifinal tidigare i EM kommer att vinna. Jag hoppas också det!

Dagens bästa spel från Svenska Spel :)

Kroatien-Spanien 1 (2,10) Handbolls-EM, bronsmatch
Kroatien har ett stort övertag på Spanien och de har vunnit de 4 senaste mötena. Jag tror att Kroatien vinner idag och de har ett sjukt tryck på läktaren vilket hjälper till enormt.

Serbien-Danmark 1 (2,20) Handbolls-EM, final
Jag tror att Serbien tar sitt första EM-guld nånsin idag! De har hemmamatch och det är ett sjukt tryck på läktaren i Belgrad, det blir avgörande. Jag vet egentligen inte vilket lag som är favoriter men Danmark är väl kanske ett lite bättre lag i grunden? Serbien har varit otroligt starka i denna turnering.

AIK-Pixbo 2 (2,10) Innebandy, Superligan
Mitt Pixbo ligger 3:a och sist mötte de Storvreta och förlorade med 9-6 och det är inte så mycket att säga om det. AIK ligger på en 10:e plats och senast förlorade man hemma med 7-6 mot Dalen. Pixbos har en riktigt bra form även om de förlorade senast.

Racing Santander-Valencia 2 (1,95) Fotboll, La Liga
Racing förlorade här senast med 2-1 mot Getafe och det var 3 viktiga poäng som gick förlorade. Valencia hade lekstuga med Levante och skickade dom ut ur cupen efter sammanlagt 7-1 och 3-0 i matchen. Formen är kanon och jag tror att man kör över Racing.

Tellus-Haparanda 2 (1,95) Bandy, Allsvenskan norra
Toppmatch mellan 4an och 5an där Haparanda ligger 4:a och får ses som favoriter. Tellus besegrade Finspång igår med knappa 4-3 och Haparanda slog ju Skutskär med 7-6 som jag skrev tidigare. Jag tror att tvåan sitter med marginal.

Ha en underbar söndag och glöm inte NHL, All-Star matchen 22.05 på viasat hockey.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0