Vilodag idag, kasst utbud...


Godmorgon!
Idag är det semifinaldags i handbolls-EM och värdenationen Serbien ställs mot grannlandet Kroatien i ena semifinalen medans Danmark tar sig an Spanien i den andra. Serbien har aldrig någonsin tagit sig såhär långt. Spännande!

Vi har en fantastisk dålig dag med bra och säkra spel idag. De enda bra spelen som jag ser det är handbollsmatcherna för de hade bra odds men de kan ju gå i princip hur som helst. Sedan har vi division 1 hockey och hockeyallsvenskan men det är nästintill bara tuffa matcher. Så där vågar jag mig inte in och därför bestämmer jag mig för en vilodag idag.

Gårdagens spel satt återigen perfekt: Warberg 1,55, Warberg hcp 1,90 och KAIS Mora 1,55.
Warberg vann sin svängiga match mot Linköping med 9-7 tillslut efter flera klara ledningar och den största var 8-5. Jag sade att man vinner med 3-4 mål men där fick jag fel men handicapspelet 0-1 satt åtminstone och det var huvudsaken.
KAIS Mora hade det lite tuffare då de hade en fin 5-3 ledningen och även 6-4 men Falun kvitterade till 6-6 med 1.30 kvar och jag tänkte, fan nu blir det tufft men jag slutade aldrig att hoppas (det gör jag aldrig numera) och skyttekungen Therese Karlsson som jag skrev om igår, skjuter in 7-6 med 37sek kvar och avgör matchen. UNDERBART!!!!

Jag har ett spel idag men jag har ingen information om matchen..... så spela lugnt här på Svenska Spel!

Watford-Tottenham 2 (1,47) Fotboll, FA-Cupen
FA-Cupen är en viktig cup i England och jag tror inte att Spurs viker ner sig mot Watford även om Premier League-lagen ofta åker ut mot lag i Championship. Det är den fjärde rundan och Spurs går för seger här och det är bara ett enkelmöte så man går nog på rätt så hårt.

Ha en underbar fredag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0