Veckoinhopp!


Hallå mina vänner!
Vilket underbart väder vi har haft idag och nere i Stockholm har folk gått runt i t-shirt, hur härligt är inte det?

Jag vill bara snabbt och enkelt be er att dunka på HV71 idag borta mot Södertälje i J20-slutspelet. HV71 kom 2:a i Top-10 serien medans Södertälje kom sist och det skiljer FRUKTANSVÄRT mycket mellan dessa lag, jag är helt säker på att HV enkelt tar 2 raka.

Visserligen har Södertälje plockat ner några från a-laget, Emil Lundberg och Viktor Lööv, båda född 93, men det har absolut ingen betydelse mot HV som har spelare som Sebastian Dyk, Pontus Netterberg, Sebastian Strandberg osv.

Jag kommer att spela denna match hårt och det gör jag som vanligt på . Även Linköping ger fina 1,95 borta mot Västerås och där är man klara favoriter även om Västerås slog ut guldfavoriten Skellefteå. William Karlsson (JVM spelaren) och Markus Kinisjärvi är nedflyttade från Västerås a-lag eftersom deras säsong är över men jag tror ändå att LHC vinner det där relativt enkelt. Stor skillnad om man kikar på papperet och LHC har varit grym på slutet, de körde nämligen över Frölunda rejält i åttondelsfinalen, 5-1 och 5-0 blev det.

LYCKA TILL !!!!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0